Friday 30 September 2011

To be me...

Haiyoo
Sakit otak gak buat blog.
Sebab aku pikir macang-macang. Camne nak design blog aku nak kasi shantek, shun, tiut, lawo macang aku =p bluweeep. Tapi sonok gak, aku kan pencinte seni ahaa ( blog aku tak cantek cam ko punye ) lantak aku laa! okep. Nevermind..

SALAM PERKENALAN =)
Kepade bloger2 and yang sewaktu dengannye...
Aku baru jewp have a nice blog. Lecture aku bawu ajar tadi.. suke sangat dapat belajar buat blog. Selame nie aku duk intai blog orang laen jewp. da laa tak kenal sape pon. pikir la jugak camne dorang wat.. poyo! ( dorang tak bagitahu aku pun camne nak buat, aku pulak tak tanye. ngekkk.. me taceh )

Pelik laa karangan aku takde kene mengene langsung ngan little tu. Ehh, aku banyak keje sekolah kene buat nie. Rajin lak aku karang esei at blog nie. serabutttt !!

Lagaknye macam da pandai sangat mung nie..
Kut panda aku lah, blog aku !
Untunglaaa...

Blog aku udoh jewp. But, tuan punye blog nie cun kot. okep. PERASAAN SENDIRIAN BERHAD. <~~ compony aku. ahaa ;p
Papepon aku nak jadi diri aku sendiri. Berdiri atas kaki sendiri. Berpijak di bumi yang nyata. Tak lupe rumput di bawah, langit kat atas. So what your problem tell me ?? hehh bile duk sorang2 nie kan kan kan... terlabehh feeling plak. Time nie laa nak gune blog. Adehh, BM and BI aku failed. tetibe...
Korang2 sume2 pollow2 laa aku yang baru jinak2 at blog nie. merayuuu ~ pliss !

Okep. Pe lagi aku nak mengarut nie. Boring laa weyy. Dapat g shoping best gak nie. Orang kaye kann..gitulaa...ehh, banyak duit kau! ( iklan )

Angin sepoi2 seribu bahase. g dating with........best nie. duk tepi pata. lepo2 pasir. aishhhhh hurmmmm. mengeluh lagi. RINDU O.K SEKIAN ~ :'D

No comments:

Post a Comment